Klacht: bekladen van voor deur

op 24 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij thuis komst zag ik dat mijn pas geschilderde deur is beschreven met balpen (zie foto) met de tekst buren 31.
Na daar aangeklopt te hebben bleek er een pakket voor mij te zijn afgeleverd door DHL
blijkbaar had de bezorger geen papier bij zich en vond hij het nodig om mijn voordeur als notitieblok te gebruiken.
Ik besloot om 0900 2222120 het telefoon nummer van DHL te bellen daar trof ik een vrijwel ongeïnteresseerd persoon aan die mij vertelde dat ik het er maar met een beetje zeepsop af kon wassen.
Ik ben naar de politie gegaan en daar is mij geadviseerd aangifte te doen wegens vernieling van persoonlijk eigendom.

als alle kosten voor het herstellen van de deur zijn vergoed (o.a. opnieuw schuren, schilderen e.d.) en alle door mij te maken kosten om dit vergoed te krijgen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 april 2017 om 12:29 geantwoord

Goedemiddag meneer Fokkens, mijn excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Ik heb gezien dat u hier inmiddels ook telefonisch contact over heeft gehad met mijn collega. Wij zijn direct een onderzoek gestart, zodat wij hierover navraag kunnen doen. Zodra wij hier meer over weten zal mijn collega contact met u opnemen. Mocht u vragen hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen onder vermelding van casenummer 02964368. Nogmaals mijn excuses. Groet, Shannon van DHL Parcel Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door SWFokkens