Klacht: Bekeuring van een iets aan een kind van 13

op 09 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Op 05-10-16 zijn mijn 2 kinderen onderweg naar school echter bij het instappen schijnt de kaart weer niet te werken van 1 van de tweeling dit is echter al een paar keer gebeurt ook bij mijn andere zoon terwijl ze allebei zeker weten dat ze hebben uitgecheckt de vorige dag .
Nu werden zei gecontroleerd door een nogal onrespectloos figuur waarvan zei niet zijn naam en/nmr kregen maar wel een bekeuring van e50,- .Dus s,morgens staat je op om kinderen die 13jaar zijn en pas een paar weken met een bus rijden te gaan bekeuren en totaal niet naar hun verhaal willen luisteren .
Ik ben het totaal dus niet met deze bekeuring eens en wil dus ook mijn geld terug , ook al omdat het nu vaker is gebeurt met deze lijn (83) , bij allebei de jongens dus .

Dat ik mijn 50e terug krijg van jullie want we praten hier over 2jongens die pas enkele weken met een bus naar school gaan .
Ook dat deze zogenaamde controleur iets meer menselijker is .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Verschoor