Klacht: Bekeuring niet ontvangen

bibber op 10 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij zijn een touringcarbedrijf en ontvangen regelmatig bekeuringen voor
snelheidsovertredingen van CJIB. Nu kregen wij 2 aanmaningen met
50 % verhoging wegens niet betalen.Maar de originele eerste bekeuring
hebben wij nooit ontvangen.Dit ons nog nooit overkomen en nu in een maand 2 X.

Wel die bekeuring ontvangen, want kost ons geld. ( de verhoging ).

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat u twee bekeuringen van het CJIB niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel teleurstellend voor u is, vooral omdat het zo extra geld kost. Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Graag wil ik wel uw klacht registreren. Daarvoor zou ik nog graag willen weten of de post van het CJIB door ons bezorgd wordt. Naast PostNL doen ook concurrenten zoals Sandd, Royal Mail en bijvoorbeeld Business Post een deel van de postbezorging. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 november 2017 om 14:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door