Klacht: bejegening door bezorger

op 29 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

betreft: zending https://www.dhlparcel.nl/track-and-trace/JVGL5073911Q1805452 https://www.dhlparcel.nl/track-and-trace/

Heden, ca 14.10, meldde uw bezorger zich met de vraag of er ca 17.00 uur iemand thuis zou zijn om het pakje (houdende kantoorartikelen) te kunnen afgeven.

Ter adstructie: Onze woning is 48 meter diep en twee verdiepingen hoog. Op het moment van aanbellen waren we met enkele druk bezig met de montage van een invaliden bed.

Op de vraag of hij mij (77 jr.) deze hele weg had laten afleggen met de enkele (overigens best enge vraag) vraag of er om 17 uur iemand thuis zou zijn, reageerde uw bezorger met de opmerking “dat deze weg niet zó ver was als vanaf zijn depot” gevolgd door de opmerking “ben jij de president hier? Ik weet het al: gewoon ‘niet thuis’” en hij vertrok weer.

Bevestigd wordt, dat de betreffende zending inmiddels werd afgeleverd.

Uw bezorger is traceerbaar via het kenteken 89-LG-KJ (vide: foto).

Zo goed als dagelijks worden hier bestellingen bezorgd. Deze ervaring is uniek in zijn soort. Tot welke conclusie e.e.a. bij u zal dwingen is onbekend, doch klantvriendelijkheid was ver te zoeken. Aan een positieve indruk van uw bedrijf zal dit evenmin kunnen bijdragen.

Wat hier verder ook van zij, u zou ons zeer verplichten indien u in ieder geval toekomstige bezorgingen door een andere bezorger zou laten plaatsvinden.

Mvg
WF Mijnhardt

Geen verdere follow up verwacht, Leek mij alleen goed u dit te laten weten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 september 2017 om 13:42 geantwoord

Beste meneer Mijnhardt,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met onze chauffeur. Uiteraard is dit niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Onze chauffeurs zijn het visitekaartje van DHL Parcel en wij verwachten dan ook dat zij zich te allen tijde representatief gedragen. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht opgepakt wordt zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Een fijne dag gewenst!

Janneke
DHL Klantenservice Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door WFMijnhardt