Klacht: Bejegening

op 26 oktober 2011 over Boni Supermarkten in de categorie Supermarkten

Beste mensen,

Iedereen moet de t***** naar de nering naar de nering zetten. Net zoals ondergetekende. Op zoek naar de beste supermarkt in Ermelo kwam ik uit bij de Boni. Bij diezelfde Boni komen ook mijn collega’s die blind/slechtziend dan wel licht verstandelijk gehandicapt zijn. Goed, om een lang verhaal kort te maken: ik zit in een rolstoel en kom meestal rechtstreeks uit mijn werk om daar inkopen te doen. Enfin, ik kom daar, zing een liedje na en word vervolgens geconfronteerd met non-verbale communicatie van het personeel onderling, zo van: heb je er weer zo een. En of dat niet erg genoeg is: vorige week vroeg om een grote boodschappentas en werd mij duidelijk gemaakt dat die leverancier pas om de zoveel tijd komt. Vandaag vroeg ik om het zelfde. Als ik dus iets meer nodig heb dan in mijn eigen tas kan, kan dat dus niet volgens de bewuste Boni filiaal in Ermelo. Want die leverancier komt eens in de zoveel tijd. Ze maken dus hun probleem de mijne. Fout! Commercieel gezien ook een doodzonde.

Meer respect voor de gehandicapte en frequenter een voorraad grote boodschappentassen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Boni Supermarkten in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk007