Klacht: Bejaarde opgelicht door Slotenservice Azghari

op 03 september 2018 over Slotenservice Azghari in de categorie Installatiebedrijven

Op 27 Augustus 2018 heeft mijn moeder haarzelf per ongeluk buiten gesloten en via http:slotenmaker-sleutelkoning.nl een slotenmaker moeten bellen. Je belt dan met een 085-nummer waar vanuit een in de buurt zijnde slotenmaker zal worden opgetrommeld. Dit was Slotenservice Azghari

Het eerste dat mijn moeder als zeer vervelend ervoer is het drammerige gedrag van de man ter plaatse. Ze moest eerst betalen anders werd de deur niet open gedaan.

Het tweede was de absurd hoge prijs. € 355,01 voor uiteindelijk net iets meer dan 10 minuten werk ! Daarnaast; Op de factuur heeft men zelfs Meerwerk iedere 15 minuten aangevinkt a € 29,90. Zoals aangegeven, de man ter plaatse is 10 minuten bezig geweest.

Uiteindelijk mocht ze dan ‘bij der gratiën Gods’ het geld ook overmaken maar dat moest dan wel meteen gedaan worden. Er werd met een deurwaarder gedreigd.

Toen ik dit verhaal achteraf te horen kreeg, kreeg ik sterk de indruk dat men eigenlijk van een oude op zichzelf wonende bejaarde vrouw (74 jaar) misbruik hebben gemaakt.

Mijn moeder haar medicamenten, portemonnee en nog een aantal andere persoonlijke zaken lagen allemaal binnen waardoor ze in paniek geschoten is.

Dit gevoel werd alleen maar sterker toen mijn onderbuurvrouw vertelde haarzelf enkele weken ervoor ook buitengesloten. Een slotenmaker uit Ede heeft € 20 gerekend. Ja, twintig Euro voor dezelfde handeling. U leest het goed.

Ik heb getracht te bellen met het bedrijf maar ik had niet het idee dat ik erg serieus genomen werd aan de telefoon. De persoon in kwestie leek op een reclame bandje en ratelde door over 24-uur diensten, de fijne lage tarieven, mijn moeder nee had kunnen zeggen etc…

Een teruggave van de veel te hoge kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slotenservice Azghari over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jecepede