Klacht: behang wel besteld en betaald, niet geleverd

op 22 april 2017 over Onlinedecor.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 april heb ik hier voor 48,85Euro behang besteld en betaald. bevestiging van betalen en verzenden door onlinedecor.nl ontvangen op 14 april met een track en trace code. Na de paasdagen nog niets ontvangen, track en trace niet bekend bij PostNL. Op bevestiging mail staat reageren via info@onlinedecor.nl. dat heb ik op 18 april gedaan, geen reactie. Op 20 april nogmaals, nu met de vraag per ommegaande te reageren en te informeren hoe dit op te lossen. Geen reactie. Via “klantenservice” op site telefoonnummer gebeld, wordt doorgeschakeld naar een 06 waar een standaard voicemail aanstaat, geen verwijzing naar openingstijden of naam van de zaak. Zaak is dus niet te bereiken.

Gewenste Oplossing:

Levering hoeft niet meer, ik wil het volledige bedrag per ommegaande terug op mijn rekening gestort hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlinedecor.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door eNVe