Klacht: Behandeling niet door gegaan

op 31 juli 2020 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

Op 2-6-20 heb ik een consult gehad en gelijk de zelfde dag een afspraak gehad met de arts Jurgen. Dit verliep goed en er werd op 27-07-20 een operatie gepland een week na de 2e moest ik even weer bellen, gezien de operatie waarschijnlijk ook eerder kon. Dit heb ik gedaan en de operatie werd gezet op 7-7-20. Ontzettend blij natuurlijk en al van alles geregeld betaald oppas gebeld vervoer geregeld bloed laten prikken bij de huisarts en betaald hulp voor in huis. Helaas werd ik 2 weken ervoor gebeld dat de operatie op de 7e niet door kon gaan en of ik het een probleem vond dat het na de 10e werd verplaatst. Dit geaccepteerd en alles om gezet na de 10e en ook zou ik hier direct een mail van krijgen hoelaat en waar ik moest wezen. Helaas een week later had ik nog geen bericht. Meerdere keren gebeld en uit eindelijk kreeg een mail. Op 10-7-20 kwam ik aan in Vlaardingen om 3 uur zou ik geopereerd worden. Het operatie jasje had ik al aan en de narcose zou bijna toegediend worden tot de arts binnen kwam en die mij vertelde dat het niet door ging omdat er geen operatie plan lag en hij niet wist wat hij moest doen. Ik werd weer naar huis gestuurd. Voor niks oppas betaald, nu zit ik met een annulering kosten van de thuis hulp en heb ik voor niks kosten gemaakt voor de reis. Nu vraag ik hier vergoeding voor omdat als het andersom was geweest ik ook 70% van de behandel kosten had moeten betalen. Ze vroeg aan de telefoon of ik niet als nog een afspraak wilde met korting en dit heb ik geweigerd. Ze zijn de behandel kosten met vergoeding overmaken. Nu heb ik wel dr behandel kosten terug gekregen maar geen vergoeding. Ze reageert ook niet meer op terug bel verzoek en zit ik wel met de kosten die niet nodig waren. Deze kosten ben ik straks weer kwijt bij een ander kliniek voor de zelfde behandeling. Diana komt met te veel beloftes die ze niet na komt en daarom wil ik ook geen nieuwe afspraak meer maken. Bij de kliniek in Vlaardingen werd mij verteld dat dit ook geregeld is gebeurt wat er bij mij is gebeurt. Graag wil ik 80% van behandel kosten vergoed krijgen voor de onnodige kosten die ik heb gemaakt.

Als de vergoeding is betaald. 70% van de behandel kosten. De behandeling van een borstvergroting was €3135.40 daar 70% van is €940.50.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diana Gabriels Verweijen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diana Gabriels Verweijen

Heeft op 25 juli 2020 om 11:42 geantwoord

Beste mevrouw Voos,

De communicatie en planning fout betreuren wij ten zeerste. Nogmaals bieden wij u onze welgemeende excuses aan.

Naar aanleiding van het contact dat wij met u hebben gehad is de afgesproken onkosten vergoeding betaald.

Wij hopen het ontstane ongemak hiermee enigszins te compenseren.

Praktijk Gabriels

Alle klachten die gemeld zijn door Gabi29