Klacht: Behandeling

op 18 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Bestel vanmorgen bij de Hema Amsterdam Zuid vanmorgen een wit stokje kaas en een wit stokje tonijn. De tonijn moest nog klaar gemaakt worden maar niet op wit maar op bruin (meergranen) brood. Ik verteld dat ik een wit broodje tonijn had besteld. Het broodje werd op de counter gelegd met de mededeling (snouwend) dat het standaard op bruin brood werd klaargemaakt. Ik vertelde dat ik een wit broodje tonijn had besteld. Het werd nagevraagd bij degene die de bestelling had aangenomen maar die hield zich van de domme. Ik raakte geirriteerd, omdat ik duidelijk niet werd geloofd, wat mij kwalijk werd genomen. Zij maken een fout en ik krijg de zwarte piet. Met tegenzin werd alsnog een wit broodje tonijn klaargemaakt.
Ik vind dit onacceptabel en heb besloten en daar ook verteld hier niet meer heen te gaan en wanneer ik kan voorkomen om naar een ander HEMA| te gaan dit zeker zal doen.

Ik weet het echt niet. Op dit moment ben ik ontzettend kwaad.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap de