Klacht: Behandeld worden als een hond!

op 20 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik werk nu sinds begin november bij de action. Ik wordt alleen maar behandeld als een hond door de assistent Renee van der Hoek. In het begin heel snauwerig en bot dat zelfs een andere assistent er wat van zei en daar schrok ze wel even van. Maar volgende dag ging ze gewoon door. Ik moest om iets lachen en ze zegt wat zit jij daar nou stom te lachen, dat de andere collega zegt, waarom doe je altijd als een bitch tegen haar. Toen was ze weer even stil. Toen mochten we afrekenen en begon ze ineens zo, dat als je haar boos maakt je gewoon twee blauwe ogen krijgt dus dat we maar op moesten passen. Dit soort dingen gebeurde elke week wel. Tot vandaag de druppel voor mij en nog een collega kwam. Ik kom ziek met koorts naar werk en gaf dat aan. Zegt ze ja ken ik niks aan doen. Kzeg nee dat snap ik maar ik ga niet heel de dag blijven. Zegt ze uhh jawel kzeg nee voel me te ziek. Dus ik had kassa en moest ondertussen food vullen. Kzeg ik ga achter de kassa blijven zitten anders ga ik over me nek. Zegt ze nee jij gaat nu vullen. Kzeg nee wil je dat ik voor je voeten over me nek ga? Zegt ze je doet maar, maar jij gaat nu vullen. Kzeg ik doe precies niks! Ben geen hond van je! Toen mocht ik me spullen pakken en hoefde ze me niet meer te zien. Voor dat ik de deur uit ging moest ze weer even poes lief doen en beterschap zeggen en een fijne dag nog. Maar dit is nog niet alles helaas. Ook krijgen we geen pauzes meer of te weinig. Als we van zeven uur tot half twee werken krijgen we maar een kwartier, van een uur tot half zeven geen pauze. Terwijl de leiding om het kwartier rookt. Ook een beetje drinken mag niet. Mijn collega heeft naar het hoofdkantoor gebeld en die zei dat we gewoon recht hadden op onze pauzes. Dat hebben we gezegd tegen de leiding maar die zegt het zijn onze regels en die volg je maar. Ook ben ik soms in mn eentje in de winkel en staat de leiding met zn alle buiten te roken. De rest van de medewerkers hebben dan ook pauze. Niemand kan dan dus bijdraaien en code lopen of regelcorrecties uitvoeren. Ik ben zo blij dat ik ontslag heb genomen en dat dit mn laatste week zou zijn! Ik zou hier nooit meer willen werken! Een strafkamp, dat is het bij de action in scheveningen! Het gaat om het filiaal 1336.

Ik zelf ben nu al weg bij de action, maar ik weet dat de meeste mensen die daar nog werken het zelfde probleem met haar hebben. Ik hoop dat ze aangepakt wordt en dat er iets mee gedaan wordt. En dat ze gewoon hun pauze krijgen en de leiding minder rookt elke 15 min.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirtjee