Klacht: Begin februari geld over gemaakt, nog steeds geen geld retour!!

op 12 augustus 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Bestel NOOIT iets bij Mode Statements. Ik heb daar in februari 2 bikinis besteld totaal €35. En dat was een preorder. Ze zouden 6 weken later binnen komen, nou prima. En iedere keer werd de bezorgdatum verschoven. Dan weer 2 weken later etc. Totdat ik in mei opeens weer dacht; ik heb nog bikinis besteld, maar heb er niks meer van gehoord.

Toen heb ik via mail contact opgenomen. Week gewacht; geen antwoord. Oke dan probeer ik Facebook & whatsapp. En had ik een berichtje gestuurd dat ik ze niet meer hoefde en dat ik mijn geld terug wilde. Weer geen antwoord. Ik heb denk ik 2 x via Messenger een bericht gestuurd. Toen zouden ze per mail contact opnemen. Week gewacht; geen antwoord.

Uiteindelijk een standaard mailtje terug gekregen dat mijn bestelling was geannuleerd en dat ik mijn geld binnen 14 dagen van de stichting SISOW zou ontvangen. Dus de 3e week van juli zou ik het terugkrijgen. Zoals je kunt verwachten heb ik het niet terug gekregen.

Dus ik heb begin augustus hun gebeld dat ik het super belachelijk vond en dat ik het nog steeds niet terug had. Toen kwamen ze aan met een smoes dat ze het o zo druk hadden en dat ze het op haar agenda zou zetten dat ze het UITERLIJK 11 augustus zou regelen. En ik heb mijn geld nog steeds niet terug!! Dus weer een mailtje gestuurd nu. Kortom, bestel NOOIT wat bij Mode Statements!!!

Als ik mijn geld terug krijg ben ik tevreden.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evavdbroek