Klacht: Begeleiding op luchthaven

op 10 oktober 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Man was een dag voor vertrek uit het ziekenhuis van wegen rugklachten hij mocht niet lang staan dit heeft hij bij de reisleiding aan gegeven dat hij een dokters verklaring had maar de Hostes Evelien zij dat er niemand op Daleman aanwezig was van Sunweb want ze was maar alleen en dat ze het door zou geven aan de bus chaufeur maar die wist van niets we hebben nog meer dan een uur staan wachten maar er kwam niemand er stonden nog meer mensen te wachten met een rolstoel en zonder dit is niet de eerste keer dat we dit meemaken

Gewenste Oplossing:

Als je geholpen word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 week geleden - Beste mevrouw Koppelaar, Wat vervelend dat de vakantie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support. Zij nemen uw klacht in behandeling. Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd. Met vriendelijke groeten, Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door JWFurster@kpnmail.nl