Klacht: Beemster Kaas

op 31 oktober 2011 over Deen in de categorie Supermarkten

Zolang de supermarkt Deen bestaat in Wervershoof ben ik al klant die wekelijks haar boodschapen daar deed, maar sinds enige tijd doe ik mijn meeste boodschappen bij andere winkels dit omdat als ik bij Deen Wervershoof kom ga ik vaak weg met bijna een lege kar, omdat er weer eens een aantal producten niet aanwezig zijn en als je er om vraagt krijg je een antwoord van,dat weet ik niet het zal wel volgende week worden, dit vind ik geen manier van zaken en ik vind dit heel vervelend om dit elke keer weer te horen,men weet vaak ook niet of het product besteld is. Ik vind het zeer jammer dat Deen Wervershoof zo slecht met zijn klanten om gaat. En jullie willen nog wel de beste supermarkt zijn, nou dan moeten jullie zo door gaan. Afgelopen vrijdag wilde ik weer eens een poging wagen wat de Beemster Kaas betreft, nou mevrouw/meneer ik kan u vertellen er was weer geen Beemster kaas te bekennen en als ik er naar vraag krijg ik te horen nee,wij hebben alleen nog maar gesneden plakken voor u, en wanneer er weer blokken kaas komen dat kunnen wij u niet vertellen. Is dat service???

C.M.M. Gooijer
Glooiing 6
Wervershoof

Dat ik weer gewoon al mijn boodschappen er kan doen en niet meer zo vaak een NEE te horen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Deen

Heeft op 03 november 2011 om 10:09 geantwoord

Deen Supermarkten heeft deze klant per e-mail benaderd voor meer informatie.
Daarnaast zullen wij in overleg met de bedrijfsleider kijken wat wij verder kunnen verbeteren
en kunnen beteken voor onze klanten in Wervershoof.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gooijer