Klacht: beeld helemaal aan diggelen ontvangen, verzekerde verzending betaald, postnl boeit het niet

op 28 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

echt ongelooflijk hoe postnl met je spullen omgaat.
dit is nu al de 4e keer dat ik iets in tig stukken thuis krijg.

ik had uit voorzorg al aan de verkoper aangegeven dat ik het verzekerd verzonden wilde hebben daar dus ook voor betaald.
overal stond breekbaar op, en wat denk je weer ontvang ik het in tig stukken.
ze lappen alles wat er op het pakket staat aangegeven aan hun laars, want tja wat boeit het nou dat iets kapot aankomt, zal hun toch een rotzorg zijn en dat bleek ook wel.

telefonisch contact gezocht en moest maar met de verkoper overleggen want tja daar hadden ze een overeenkomst mee.
wat een bullshit, ik krijg het pakket kapot thuis en ik heb voor de zending betaald, zij heeft het alleen naar het postkantoor gebracht.

verkoopster had geen zin om mee te werken, dus weer gebeld.
en toen werd mijn maar gewoon doodleuk verteld, je kan nog een mail sturen en misschien word er wat aan gedaan, zo niet heb je gewoon dikke vette pech en dat werd me zo letterlijk verteld.

een mail gestuurd ongeveer 2 maanden of iets langer geleden en nooit meer wat terug gehoord.

dus ik zit hier nu en met een kapot beeld en niemand thuis die het wil vergoeden maar wel voor zulke verzending betaald.
en dan daarbij ben ik nog nooit zo belachelijk en asociaal behandeld als door dit bedrijf.

foto word bij gevoegd, dus oordeel zelf of dit nog normaal is en dat ik daar geen vergoeding voor terug ontvang.

ik ben tevreden als er excuses worden gemaakt en ik mijn beeld qua kosten terug gestort krijg.
aangezien het jullie zorg is om iets fatsoenlijk te bezorgen, daar word je namelijk ook voor betaald.
anders kun je beter niks bezorgen als dat zelfs te moeilijk word!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet goed is aangekomen. Dit is uiteraard zeer spijtig en ik wil je hiervoor mijn excuses aanbieden. Tevens geeft u aan dat u contact heeft gehad met onze klantenservice. Zoals mijn collega daar ook heeft aangegeven, is het aan te raden om contact op te nemen met de afzender. Daar hebben wij een overeenkomst mee gesloten en kan bij ons een onderzoek laten op starten. Ik heb voor u gekeken in het systeem of dit al het geval is geweest, maar helaas is er volgens de gegevens nog geen onderzoek naar gestart. Ik raad je sterk aan om aan de afzender te melden, zodat het onderzoek kan worden opgestart, om er achter te komen wat hier aan de hand kan zijn geweest. Hopend u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht N V A

10 maanden geleden - ik heb al zeker 15 keer contact opgenomen et de verzender maar als deze niet reageert word het moeilijk he. maar het feit blijft dat ik betaald heb voor verzekerde verzending, en of nou pietje of klaasje het weg brengt moet totaal niet uitmaken. dit is wel de makkelijkste manier om eronderuit te kunnen komen maar wel voor verzekerde verzending betaald willen worden. het is van mijn rekening afgegaan dat geld, alleen de verkoper heeft het weg gebracht dus ik vind dit grote onzin dat dat via de verzender moet. een beetje bedrijf en met fatsoen lossen jullie het gewoon op, lijkt me niet normaal hoe ik mijn beeld thuis heb gekregen en dit is zeker niet de eerste keer dat dit gebeurd, maar jullie proberen bij elke claim er met man en macht onderuit te komen. de schuld ligt bij jullie met dat gegooi met die pakketten, dat heb ik al meerdere malen mogen zien. mijn vriend heeft bij postnl gewerkt en heeft daar ook heel goed gezien hoe er bij de distributie mee om gegaan word. denk dat het niks meer als normaal is dat dit vergoed word aangezien er aan de verpakking totaal niks te zien was en er ook duidelijk opstond: breekbaar. het lijkt me dus zeer duidelijk wat er hier aan de hand is geweest. dus graag een oplossing.

Heeft op 28 juli 2016 om 13:15 geantwoord

Geachte mevrouw van Aalbeek,

Het spijt me heel erg. Er is een registratie gemaakt van de schade. Maar de afzender dient het onderzoek op te starten. De afzender is onze opdrachtgever voor het verzenden van dit pakket en heeft ons hiervoor betaald. Een eventuele vergoeding wordt ook enkel aan de afzender uitbetaald. Ik hoop dat de afzender spoedig contact met ons zal opnemen en voor alle overlast bied ik u mijn excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door N V A