Klacht: beeld helemaal aan diggelen ontvangen, verzekerde verzending betaald, postnl boeit het niet

op 28 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

echt ongelooflijk hoe postnl met je spullen omgaat.
dit is nu al de 4e keer dat ik iets in tig stukken thuis krijg.

ik had uit voorzorg al aan de verkoper aangegeven dat ik het verzekerd verzonden wilde hebben daar dus ook voor betaald.
overal stond breekbaar op, en wat denk je weer ontvang ik het in tig stukken.
ze lappen alles wat er op het pakket staat aangegeven aan hun laars, want tja wat boeit het nou dat iets kapot aankomt, zal hun toch een rotzorg zijn en dat bleek ook wel.

telefonisch contact gezocht en moest maar met de verkoper overleggen want tja daar hadden ze een overeenkomst mee.
wat een bullshit, ik krijg het pakket kapot thuis en ik heb voor de zending betaald, zij heeft het alleen naar het postkantoor gebracht.

verkoopster had geen zin om mee te werken, dus weer gebeld.
en toen werd mijn maar gewoon doodleuk verteld, je kan nog een mail sturen en misschien word er wat aan gedaan, zo niet heb je gewoon dikke vette pech en dat werd me zo letterlijk verteld.

een mail gestuurd ongeveer 2 maanden of iets langer geleden en nooit meer wat terug gehoord.

dus ik zit hier nu en met een kapot beeld en niemand thuis die het wil vergoeden maar wel voor zulke verzending betaald.
en dan daarbij ben ik nog nooit zo belachelijk en asociaal behandeld als door dit bedrijf.

foto word bij gevoegd, dus oordeel zelf of dit nog normaal is en dat ik daar geen vergoeding voor terug ontvang.

ik ben tevreden als er excuses worden gemaakt en ik mijn beeld qua kosten terug gestort krijg.
aangezien het jullie zorg is om iets fatsoenlijk te bezorgen, daar word je namelijk ook voor betaald.
anders kun je beter niks bezorgen als dat zelfs te moeilijk word!!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juli 2016 om 12:11 geantwoord

Geachte mevrouw Van Beek,

Uit uw bericht begrijp ik dat er schade is ontstaan aan een zending die u ontvangen heeft. Dat is zeer spijtig om te horen.

U geeft aan verschillende keren contact met ons te hebben gehad. En wat daar aan u is doorgegeven is klopt.

De afzender is verantwoordelijk voor de wijze van verzending en een goede verpakking. Daarom wil ik u vragen om contact op te met de afzender voor een gepaste oplossing. De afzender kan een claim bij ons indienen voor de ontstane schade.

Daarom is het vreemd dat de verkoopster verder niks voor u wil doen. Maar helaas kan PostNL niks voor u betekenen. Nogmaals ik moet u naar de afzender verwijzen en die kan bij ons een verzoek doen tot het vergoeden van de schade.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht
bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 03 augustus 2016 om 19:59 geantwoord

nee ik ga absoluut niet accoord met jullie oplossing.
dit gaat naar mijn advocaat en dan zullen we nog weleens zien of jullie niet verantwoordelijk zijn.
postnl?????????? failliet mag die zooi van mij
en die klantenservice mag u van mij in uw .... duwen

Alle klachten die gemeld zijn door N V A