Klacht: Beëindiging Vodafone 360 service

op 03 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ben al 2 weken bezig, krijg de mogelijkheid het waardeloze toestel Vodafone Samsung 360 H1 om te ruilen voor een ander toestel, maar dan moet ik wel een nieuw contract afsluiten voor 2 jaar.
Na mailtjes en telefoontjes, bij de klantenservice kom je echt niet verder krijg alleen maar standaard antwoorden en mailtjes en niet een echt antwoord.
Gezien mij een jaar geleden deze telefoon werd aangeraden in de vodafonewinkel beter als Nokia en Blackberry ahum en Vodafone dus nu eenzijdig de dienstverlening beëindigd wil ik mijn contract nu beëindigen, ben wel een beetje klaar met Vodafone. Gisteren ben ik gebeld door vodafone, een medewerkster vertelde dat ik mijn contract dan eerder kan beëindigen, maar vandaag lag er een brief in de bus dat ik mijn contract moet uitdienen. Na bellen met de klantenservice, wordt tot 2 keer toe door een medewerker van Vodafone de verbinding beëindigd. Hele slechte service.

Ik wil mijn contract met een opzegtermijn van 1 maand beëindigen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Marielle33, Vodafone Webcare heeft jou een e-mail gestuurd. Zou jij hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Shirley Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 10:38 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle33