Klacht: Beëindigen van mijn abonnement op Huurstunt.nl

op 22 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

My name is Elogima Kamara, I have been receiving bills from huurstunt over registration that I was not aware of. This issue is now going to a year. I have made several telephone calls regarding this issue but the problem still remain. I was told by a worker that I should report to the police which I have no time for. My mother has agreed to pay the bills from the time they said I registered with them to this June 2016. My request is could you please stop my abonnement. I am still leaving with my mother who have five sleeping and we are just three in the house with enough space and without paying any rent.

Gewenste Oplossing:

I can be satisfy if huurstunt stop my abonnement. My mother will pay for the bills that you said I owe. Stopping my abonnement will make me happy

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ELOGIMA