Klacht: Bedrog tegenover klanten!

op 20 maart 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Reis naar Barcelona geboekt met reserveringsnummer W686MW – vertrek 19.03.20 en terugvlucht op 24.03.20. Voor de afreis werd door Ryanair via mail meegedeeld dat er vanaf 13.03.20 problemen zouden kunnen komen met hun vluchten. Vergeefs contact gezocht met hen maar op 18.03.20 zelf moeten zien op hun website dat de terugvlucht van 24.03.20 werd gecancelled en verzet kon worden naar een latere datum. De heenvlucht kon volgens de site niet worden geannuleerd omdat we reeds ingecheckt waren!!! Wat een larie.
Raynair wist goed dat als we met de vlucht van 19.03.20 zouden vertrokken zijn, we niet meer konden terugkomen wegens lockdown!
Trouwens de hotels waren al verplicht gesloten voor toeristen.
Ryanair steekt het geld in de pocket en laat klanten barsten!

Geld terugbetaald van de heenreis op 19.03.20 die wegens te groot risico en achteraf gebleken terecht door ons niet werd genomen of gratis omboeking naar latere datum, hetgeen we gedaan hebben met de terugvlucht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucske