Klacht: Bedrijfsleider beschuldigd mij interecht voor diefstal

op 18 september 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

KLACHT. Klacht bedrijfsleider Winkel Kastelenplein Eindhoven. Beschuldigd mij onterecht voor diefstal als mijn rugtas überhaupt niet open is geweest. Hij stond foto van mij te maken omdat ik niet meewerkte dat hij mijn tas mocht zien heeft de politie gebeld en tot schande gebracht met zijn rare labiele grijns. Politie wilde mijn tas niet inzien en die van mijn goede vriend ook niet. Uw medewerker is een racist en een nare parasiet die aandacht te kort krijgt. Ik kom vaker met deze tas in de winkel en waarom wordt ik nu aangevallen??? Duidt duidelijk op vals bejegendheid van mij en mijn goede vriend en schaad persoonsrecht. Dit alles is gebeurt op Maandag 27 Augustus 2018 om 18:00u. ik heb nog nooit gestolen. Zo ik doe aangifte met mijn advocaat tegen die bedrijfsleider en tegen die politieagent. Wij denkt die loser nou te zijn. Ik kom die winkel niet meer het stinkt er naar met negatieve parasieten en onkundigheid van racisten. Kun je een verbod opzetten ik verafschuw parasieten en tekortkomingen idioten. Ik hoop voor die Bedrijfsleider dat hij niet de verkeerde treft want van de maatschap weet het niets. Ik kom buiten de Gemeente Eindhoven en ik zal deze afschuwelijke stink winkel niet betreden met die goede vriend. Groet, Ronn Rowlands.

Wanneer krijg ik bericht op mijn Klacht van 27 Augustus 2018 tegen Bedrijfsleider vestiging Kastelenplein Eindhoven??? Werd onterecht beschuldigd voor diefstal door deze persoon als ik niks had gestolen heeft mij voor schut gezet en heeft mijn Persoonsrecht totaal aan zijn laars gelapt met die achterlijke politie die heeft mij ook niet gezien dat iets gestolen had. Ik wil graag mijn verbod opgeheven worden en een excuus van deze Bedrijfsleider. Er komt sowieso aangifte samen met mijn Advocaat tegen deze Bedrijfsleider en die Politieagent zulks onbeschoftheid hoef ik never nog mee te maken. Deze Bedrijfsleider had ze alle duidelijk niet op een rijtje in zijn hoofd, mijn goede vriend was bij mij als getuige ook met een tas en die werd niet lastig gevallen. Duidt duidelijk op Racisme. En ik wens als Ondernemer niet lastig gevallen te worden op mijn huidskleur door een persoon die ik niet willen kennen. Ik zet never nooit ene voet in die winkel en geef dit aan mijn Netwerk door dat daar een gek rondloopt die denkt dat hij Oppergod is en boven de Wet staat met zijn onprofessionele nare greins. Dan mag hij zeker verder dromen want ik ben nog steeds heel goed boos. Hopelijk wordt dit serieus opgepakt anders moet ik dat doen met mijn Advocaat en de landelijke Media? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Ronn Rowlands. P.S. Correspondentie post graag naar mijn email adres guipetto@hotmail.com of naar mijn zakelijke Postbus 8722, 5605 LS Eindhoven. Mocht er al correspondentie post verstuurt zijn heb ik deze tot op heden niet ontvangen.

Ik krijg een verbod in deze winkel en op beiden klachten reageert Aldi totaal niet.

Ik wil graag een schadeclaim voor onterecht beschuldigd te worden en in mijn Persoonssrecht geschaadt te zijn.

Ik vind deze persoon bij Aldi ontzettend onkundig en onbeschoft en dit laat ik niet links.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonnSteve72