Klacht: Bedrijf zegt klacht opgelost te hebben maar heeft niets gedaan

op 13 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Er is een klacht ingediend wegen bankbeslag.
De heer Ronhaar van GGN zegt het probleem opgelost te hebben, maar exploit is niet aan ons betekend. Hij verzint smoezen dat het ergen onder een bankje is gelegd, maar bij ons op het terrein is geen bankje, wel een gewone brievenbus. Het exploit is op een verkeerd adres waarschijnlijk afgeleverd, en nu wil hij hier niet meer op reageren. De situatie is kritiek en daar heeft hij Lak aan. Weigert zijn meerder in de discussie te betrekken Bankbeslag is direct na het storten van salaris (waar dezelfde partij ook beslag op heeft gelegd) gedaan.
Wij hebben aangegeven in ernorme problemen te komen maar daar reageerd hij niet op

Bankbeslag per direct opheffen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 13 september 2017 om 15:36 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Wij kunnen met deze gegevens geen dossier(s) vinden die nog open staan. Heeft u aanvullende informatie voor ons, zoals het dossiernummer? Dan kunnen wij uw klacht behandelen.

Graag ontvangen wij deze van u, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen en u van een inhoudelijke reactie kunnen voorzien.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit

Heeft op 13 september 2017 om 15:45 geantwoord

Dossier 04096787
Teven klacht bij kamer voor gerechtsdeurwaarders in Amsterdam (gerechtsgebouw) gedeponeerd vanwege de handelswijze van GGN , en 1 medewerker in het bijzonder

Alle klachten die gemeld zijn door Whydeuqj