Klacht: Bedrijf onbetrouwbaar

op 19 februari 2018 over Noordschuttingen in de categorie Tuin

Bij noordschuttingen een 12 meter schutting besteld incl plaatsing.. offerte zag er netjes uit en kosten waren super.. maar al snel kwamen we erachter dat dit bedrijf graag verschillende smoezen verzint en afzegt en daarbij zichzelf tegen spreekt.. wij raden dit bedrijf ten zeerste af, ga liever voor iets durfde en betrouwbaarder bedrijf

Ik ben nu tevreden.. oplossing lag bij ander bedrijf in de arm nemen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Noordschuttingen over deze klacht.

Bericht van Noordschuttingen

7 maanden geleden - Dag Tanja, Wij vinden het jammer dat de schuld naar ons word geschoven! En jammer dat de reden waarom wij het afzeggen er niet bij word gezet! Als ons een triest bericht treft kunnen we daar niets aan doen. Zelfs daaruit word geen begrip getoond.Dan spreken we ons ook niet tegen! En als er daarnaast vorst in de grond zit waardoor het plaatsen moeilijk word dan spreken we ons ook niet tegen. Dit heet overmacht! We houden jullie hier zelfs van op de hoogte! Alle klanten hebben hier begrip voor maar jullie niet! Waardoor ik uit coulance om jullie voor het ongemak tegemoet te komen nog €50,- korting heb gedaan! Wel jammer dat jullie er geen begrip voor hebben. Fijn dat jullie een oplossing hebben gevonden. Verder wensen wij jullie succes met een ander bedrijf. Wij hopen voor het desbetreffende bedrijf dat alles spoedig, netjes en eerlijk verloopt! Met vriendelijke groet, Noordschuttingen

Alle klachten die gemeld zijn door Kaylee00