Klacht: Bedrijf levert niet!

op 15 juni 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 maanden (!!!) geleden een wandbord besteld en €74,80 betaald, maar tot op heden niets gehoord of gezien. Levertijd was 4 tot 6 weken, maar door drukte kon het iets langer duren.
Op mail of telefoon wordt niet gereageert.
Het maakt mij niet uit als het langer duurt, maar laat het dan wel even weten, dan weet ik waar ik aan toe ben.

Gewenste Oplossing:

Zou nog graag het wandbord ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dycla Living over deze klacht.

Bericht van Dycla Living

6 dagen geleden - Uw wandbord hebben we inmiddels aan u toegezonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Arpi