Klacht: Bedrijf levert geen service/lost geen problemen op

op 22 juli 2017 over Lab21 in de categorie Vloerbedekking

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LAB21 Amersfoort heeft ons laminaat geleverd en gelegd. Bij het leggen ging al e.e.a. verkeerd (teveel ruimte bij de plinten) en na een half jaar gaat het laminaat bollen en omhoog staan. Ik wacht nu al 2 maanden op een oplossing en de medewerkers weigeren inzicht te geven wanneer het wel opgelost wordt omdat ze teveel legopdrachten hebben. Zij geven gewoonweg geen antwoord als hierom gevraagd wordt.
De dialoog verloopt erg stroef en soms onbeschoft.
De serviceafdeling van LAB21 kan geen bijdrage leveren aan deze situatie.

Dit bedrijft belooft veel, stelt allerlei eisen aarde klant, dekt zichzelf in maar verleent eigenlijk een service.

Gewenste Oplossing:

Zodra het laminaat weer goed strak ligt en eventuele kosten voor vervanging omdat het laminaat ruim 2 maanden onder druk heeft gestaan door LAB21 gedragen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lab21 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Leusden2017