Klacht: bedrijf (ik) weiger postNL al 2 jaar te betalen en het werkt!!!!

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

graag wil ik anoniem blijven mits er nog een rechtzaak lopende is.

Dit is mijn laatste oproep naar postnl (zonder incasso bureau want die moeten hun % hebben en valt niet te onderhandelen)

ik probeer al 2 jaar lang mijn pakket welke volledig vernield teruggezonden werd naar mij sinds het niet afgehaald werd door de klant. Hiervoor heeft PostNL geweigerd terug te betalen met als reden dat ik geen supermarktdoos mag gebruiken om te verzenden. Ik ben een professionele verkoper en werk met professionele inpakkers. Ik heb ondertussen in 5 jaar tijd dat ik met Bpost werk nog nooit deze opmerking gekregen beter nog, Bpost heeft in 5 jaar tijd nog nooit een pakket niet terugbetaald voor ongeldige reden. Sedert het eerste pakket 2 jaar geleden heb ik nog 6 gevallen waar ik onterecht nooit een verzekering heb ontvangen zelf na het opstarten van een dossier bij PostNL over een gebroken zending kreeg ik later nooit geen reacties meer. Nu heeft PostNL in april een incasso bureau ingesteld tegen mij omdat ik al een openstaande schuld heb van 6000€. LOL welk bedrijf wacht 2 jaar met een rechtzaak te starten en zeker als het om zo een geldsom gaat. Ondertussen zijn we opnieuw een half jaar verder en heeft PostNL opeens beslist om 3 van de 7 pakketten terug te betalen aan 200€ per pakket (waarde van de pakketten waren weliswaar veel hoger). joepie zou je denken eindelijk krijg ik wat er mij toebehoort, maar omdat ik 2 jaar niet betaald heb komt er 1200€ ineteresten bij en ook nog eens 1000€ extra kosten. ook werd mijn contract opgezegd omdat ik niet betaal maar postnl mag wel rechter spelen en verzekeringen weigeren op basis van een doos welke uit de supermarkt komt welke beschermd werd door 3 cm dikke isomo platen.

Met zo een bedrijf valt er niet samen te werken. Op alle gebieden proberen ze je te naaien door geen eerlijke samenwerking te doen en op alle mogelijke manieren niet te hoeven terug te betalen. ze zouden je zelfs nog meer extra kosten in je nek te duwen terwijl alle schuld bij hen begint. meerdere van mijn dossiers werden zelfs nooit geen antwoord gegeven na herhaaldelijk aandringen als ZAKELIJKE KLANT…. Moet je eens voorstellen.

Nu laten ze zelf het incasso bureau naar mij bellen als zijnde “deurwaarders” en proberen eisen te stellen om zo snel mogelijk alles te betalen voor zij naar de rechtbank stappen. toevallig kunnen ze na 2 jaar 3 van de 7 verzekeringen terugbetalen zonder enige info/documentatie/fotos te krijgen….

ik eis mijn contract terug, terugbetaling van alle 7 mijn dossiers en het laten vallen van ALLE interesten en extra kosten. Ik ben bereid alle facturen te betalen!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 12:52 geantwoord

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht maak ik op dat u een zakelijke klant bij ons bent en dat er diverse malen hierover contact met ons is geweest. Ik heb helaas geen inzage in zakelijke diensten en producten en moet u in dit geval toch adviseren contact op te nemen met uw accountmanager of met de klantenservice van onze zakelijke markt via 088-8686868. Indien uw zendingen verstuurd worden vanuit België via PostNL België raad ik u aan contact op te nemen met mijn collega’s via http://www.postnl.be/contact/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door 1 van de zovelen