Klacht: bedreigt, niet bezorgen en niets achter laten in de brievenbus. veel te laat komen als ze nog komen.

op 01 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is een hele waslijst. Ik heb al vele klachten bij postnl ingediend maar geen er van zijn opgelost. Na een klacht werd ik door een bezorger de dag er op bedreigt met geweld. Ik had geen klacht mogen indienen. Ik heb dit bij postnl gemeld maar nu blijkt dat de bezorger het omdraait en zegt dat ik hem heb bedreigt. Ik heb nu voor mijn eigen veiligheid camera’s opgehangen. Nu is het zo dat afgelopen vrijdag iets bezorgd zou worden maar hij is nooit langs geweest. Hij staat niet op de camera terwijl ik de voordeur en de weg voortdurend opneem met mijn camera. Vandaag zouden ze tussen 11:00 en 13:00 uur komen maar tot op heden niets. Het is vrijwel iedere keer iets. Post in de regen voor mijn deur achter laten, zelf de post ondertekenen en niet op komen dagen tot beschadigde pakketten bezorgen.
Ik heb de bedreiging bij de politie gemeld en contact gehad met de wijkagent. Die rade mij aan om alles op te nemen als bewijs en eigen veiligheid. Postnl vind jou veiligheid niet belangrijk en wil niet eens de bezorger van de route halen waardoor ik hem de dag erna weer tegen kwam. Dat was niet prettig. Ik voelde mij niet veilig. Nu roept hij mij na en scheld mij uit als ik op straat loop en hij komt langs gereden of is aan het bezorgen. Melden heeft geen nut want ze draaien het om. Toen ik vroeg of ik het zelfde terug mocht doen werd de dame aan de lijn kwast en beweerde dat ik de bezorger bedreigde. Ze wou niet luisteren en gooide de horen er op.
Dat is nou de helpdesk en de bezorgers van postnl.

Er stappen tegen de bezorger zijn genomen en ik de gegevens van deze persoon aan de politie kan over dragen. De post voortaan wel geleverd word en niet beweerd word dat hij langs geweest is. De scheldwoorden ophouden en ik overal terug koppeling van heb gehad.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juli 2016 om 12:32 geantwoord

Geachte heer Pijnenburg,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt me heel erg om te vernemen dat u deze ervaring heeft met een van onze medewerkers.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hiervan inmiddels een klacht is opgemaakt en dat dit is besproken met de betrokken medewerker. Wij geven echter nooit gegevens van onze medewerkers door. Mocht de politie meer informatie nodig hebben dan kan de politie contact met ons opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door ep256