Klacht: Bedreiging van mijn vrouw

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hier komt een bezorger van post nl aan de deur en bedreigd mijn vrouw en slaat op de ramen ik hou hier niet van en wilt dat er maatregelen wordt getroffen mvg a van Den heuvel

Ik ben niet tevreden vanwege de bezorger

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer Van den Heuvel, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw vrouw bedreigd is door een bezorger. Ik kan me goed voorstellen dat u hier beide erg van geschrokken bent en dat u wilt dat er maatregelen worden getroffen. Het spijt mij te horen dat deze situatie is voorgevallen. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Betreft het een pakket- of een postbezorger? Was hij gekleed in PostNL kleding? - Indien het een pakketbezorger betreft; heeft u een TrackTrace code van een recent door de bezorger afgeleverd pakket of een kenteken? - Wat is er precies voorgevallen en wanneer is dit gebeurd? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 13:38 geantwoord

Geachte heer Van den Heuvel,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Appie70