Klacht: Bedreigd

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Loop in het park daar komt een postnl bezorgster achter mij gefiets haald me in
Ik roep dit is geen fietspad waarop zei roept ik ben van de post waarop ik zeg ja dus ????? Waarop mevrouw mij begint uit te schelden en bedreigen waarop ik dus echt schrik en ze blijft voor me fietsen middelvinger op stekend deze dame bezorgt ook mijn post dat ze nu dus niet mee gaat doen (haar bedreiging naar mij toe )

Een wel gemeend excuus van deze dame is wel op zijn plaats lijkt mij zo

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 december 2017 om 13:28 geantwoord

Geachte mevrouw Jegerings-Slegers,

Bedankt voor uw bericht. Het is een ontzettend kwalijke zaak dat de postbezorger zo op u heeft gereageerd. Ik reageer graag op uw bericht.

Ik schrik van de reactie van de postbezorger en het is een goede zaak dat u dit meld. Ik heb per direct een klacht voor u aangemaakt. De bezorger zal door zijn leidinggevende op zijn handelen worden aangesproken en waar nodig zullen maatregelen worden getroffen. De kans is aanwezig dat er telefonisch contact met u opgenomen zal worden. Is dit niet het geval dan adviseer ik u om zelf contact op te nemen met de klantenservice van PostNL. De klacht is aangemaakt op casenummer: 03941500.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ajs78