Klacht: Bedrag nog steeds niet ontvangen

op 28 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een bikini besteld bij Mode-statements in maart. De levering werd aldoor uitgesteld en uiteindelijk heb ik besloten te annuleren in mei, waarna ik direct de volgende mail kreeg: Hierbij bevestigen we je dat we je bestelling zojuist hebben geannuleerd. Het bedrag (inclusief verzendkosten) kan je binnen 10 WERKdagen onder de naam stichting SISOW in ontvangst nemen.

Na verschillende contactaanvragen via de site, Whatsapp, Facebook en via de stichting Sisow, is het nog steeds niet gelukt om in contact te komen met Mode-Statements.

Ik ontvang, zoals afgesproken in de mail, het bedrag inclusief verzendkosten terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

Bericht van Mode-Statements

4 maanden geleden - Goedemorgen Christien, Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Graag gaan we dit even voor je oplossen. Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en hebben een juiste oplossing met je afgestemd. Onze excuses dat je deze nare ervaring hebt met onze shop! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 05 september 2017 om 16:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Christien-v