Klacht: Bedorven walnoten xxl verpakking…nog NIET over datum

op 19 juni 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 mei de klacht telefonisch gemeld. Daarna 3 x gebeld wat gaat er gebeuren. Dames drie maal zeer slecht Nederlandse taal beherend als antwoord.. U moet nog week wachten. Wat een vreselijke slechte klantenservice. De slechtste ooit.
Alleen maar personeelsleden daar die de taal niet beheren of verstaan? Schaam je Lidl.
Ik ga voortaan naar de Aldi en zal via fb eens vragen wie er nog meer zo over denken,,,zal de enigste niet zijn. De noten de prullenbak in gegooid. Ook de klantenservice er achter aan… groet C Hanse

Gewenste Oplossing:

Wanneer je serieus word genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juni 2021 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lunasenna1