Klacht: Bedframe kermiskwaliteit

op 15 februari 2018 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Vorige week een bedframe van metaal aangeschaft, vandaag zakten we er bijna doorheen. Onderstel/middenstuk trekt scheef, niet recht te krijgen, compleet omgebogen. Wij slapen er met normaal gewicht op.
Het is ondeugdelijk materiaal en hoort niet onder het bed weg te breken/zakken. Hier kunnen wij niet op slapen.

Of mijn aanschafgeld terug of een bedframe van normale kwaliteit, hier heb ik niet voor betaald!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

4 maanden geleden - Beste Vera, Bedankt voor uw reactie. Wij betreuren het zeer dat de kwaliteit van het bed niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Sterker nog u bent er bijna doorheen gezakt. Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor onze welgemeende excuses. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing. Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 20 februari 2018 om 16:42 geantwoord

Beste mevrouw Boonstra,

Zojuist hebben wij geprobeerd telefonisch te bereiken maar kregen helaas geen gehoor. Vandaar dat wij u ook een mail hebben toegestuurd.

Wij hebben intern nogmaals een overlegd en hebben besloten om het volledige aankoopbedrag aan u terug te boeken.
Het bed hoeft u uiteraard niet aan ons te retourneren. Deze mag u behouden of verwijderen.

Naar verwachting zal het het bedrag binnen 2 a 5 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening dat het is teruggeboekt.

Graag wil ik u uitnodigen om opnieuw een beoordeling in te vullen. Wij zijn benieuwd naar uw huidige ervaring met ons en willen u vragen dat met ons te delen.
In uw e-mail heeft u zojuist een bericht ontvangen met de uitnodiging om ons opnieuw te beoordelen.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

Ik wens u nog een prettige dag!

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door VeraEnrico