Klacht: Bedenk tijd

op 19 februari 2018 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd door travel club express gebelt over dat ik dus daaraan mee kon doen.. en de vrouw aan de telefoon zei dat ik 14 dagen bedenktijd had en nu krijg ik met 10 dagen een kaart binnen dat ik lid ben geworden en dat er geld word afgeschreven. Ik wil helemaal geen lid worden en ik wil absoluut niet dat ze geld van mijn rekening afschrijven

Gewenste Oplossing:

Als ze me lidmaatschap annuleren en geen afschrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 februari 2018 om 12:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mw. S. Winkel,

Uw opmerking op klacht.nl d.d. 10/02/2018 verbaasd ons ten zeerste.
Het pakket is u toegestuurd zodat u zich hier verder in kon verdiepen.
Uw 14 dagen bedenktijd gaan in na ontvangst van het pakket.
U plaatst dit bericht en nadien (12/02/2018) gaat u pas opzeggen.
Uw opzegging was binnen gesteld termijn en uw opzegging is correct verwerkt.
U heeft hier zelfs een bevestigingsmail over gehad, dus waar uw klacht betrekking op heeft is ons niet duidelijk en ons inziens niet terecht.

De bevestiging is keurig verwerkt en aan u bevestigd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sabrinarubina