Klacht: BEDANKT VOOR DE TIJDVERSPILLING!

op 04 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandagochtend heb ik via de site aangegeven omdat mijn pakket vandaag, woensdag 3 juli, tussen 18.00-21.00 uur wil laten leveren. Blijkbaar is dat niet goed gegaan, want de bezorger stond gistermiddag voor mijn deur. Niemand was op dat moment thuis, maar de camerabeelden liegen niet. Daarna heb ik nogmaals via de site aangegeven voor het tijdvak 3 juli 18.00-21.00 uur. Nu, woensdag 3 juli om 21.54 uur, is mijn pakket nog steeds niet geleverd. Zojuist heb ik de track trace nagekeken waarin opeens staat dat er sprake is van tijdelijke overmacht. Heel vreemd, want een minuut eerder stond dat de bezorger onderweg was. Het komt vaker voor dat ik onnodig wacht op DHL. Jullie hebben 1 simpele taak: een pakket bezorgen!

Mijn pakket zo snel mogelijk leveren conform afspraak.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 juli 2019 om 12:36 geantwoord

Goedendag,

Ik heb uw zending bekeken en ik zie dat er gisteren helaas een overmacht melding is gekomen dat klopt. We hebben het op dit moment helaas drukker dan verwacht in ons netwerk, hierdoor zijn er vertragingen opgetreden. We doen ons best alles zo snel mogelijk in uitlevering te laten gaan, uw zending staat voor vandaag gepland tussen 11:00 en 15:00 uur.

Mike

Heeft op 04 juli 2019 om 13:46 geantwoord

Ik wilde graag weer een avondlevering hebben i.v.m. mijn afwezigheid door werk. Daarom heb ik bewust NIET gekozen voor de levering van overdag.

Alle klachten die gemeld zijn door FSJ259