Klacht: bedankt van aken voor de slechte behandeling

op 26 juni 2017 over Flevoziekenhuis in de categorie Ziekenhuizen

dr van aken heeft mij in 2014 geopereerd aan een darmverzakking de gesprekken waren van die aard dat ik mij smerig voelde dat ik al sinds 14 gescheiden was en dat het daardoor kwam moest wel bezig blijven de echte bewoording kan ik hier niet opschrijven schuttingtaal hij praate met een andere dokter in het kamertje naast mij ik haal die baarmoeder eruit heb ze niks meer aan op haar leeftijd heb ik ruimte kan ik daar de darmen aan ophangen die dokter zei niet doen gaat de andere kant verzakken wel gedaan kwam na de ingreep mijn kamer binnen het was een puinzooi maar wel fotos gemaakt mag ik die in het blad zetten van ons afd ik zei nog als mijn hoofd er maar niet opstaat en weer smerige praatjes na 2 weken alweer verzakt kon niet meer lopen door naar v baal en gerard doorgestuurd die konden niets meer doen doorgestuurd naar bergmankliniek konden niets doen toen naar amc uiteindelijk in mei 2015 in vu geopereerd met 19 cm verzakking heb dagelijks pijn in lies en kan nog niet lopen bedankt nooit meer flevo voor mij en met mij vele anderen

als hij zelfs nu hij met pensioen is nog moet boeten voor al de pijn van zijn patienten ik loop al 3 jaar niet meer en heb 24 uur per dag pijn zo iemand mag geen dokter zijn in het begin heb ik geklaagd maar dat kon niet werd er gezegd nu hoor ik veel dokters in het flevo zeggen zeker bij van aken geweest

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flevoziekenhuis over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door boukina