Klacht: Bed niet compleet bij levering,hoekbank kapot na 3 weken.

op 18 augustus 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs bed en bank gekocht bij leenbakker.
Alles laten bezorgen blijkt de lattenbodem er niet bij te zitten.leenbakker gebeld voor een oplossing en die was er moest de lattenbodem maar komen halen.(ik had voor bezorgen gekozen toch)klopt maar dit was de enigste oplossing.
Ik een bus geregeld en de lattenbodem gehaald.op en neer naar eindhoven vanuit son en breugel +/_ 20 km op en neer.
Voor mijn zoon wel een poef erbij gekregen dus redelijk opgelost.
Toen mijn hoekbank in elkaar gezet en meteen behandeld met protectcare tegen vuil en vlekken.
3 weken later laat de stof al los ik gebeld naar de klantenservice die vertelde dat ik naar het filiaal moest voor een klacht in te dienen ik gedaan +/- 20 km op en neer.
Paar weken later reactie van de klantenservice dat mijn klacht gegrond is en dat ik met het filiaal contact op moet nemen.Ik gedaan komt u eerst even kijken er was een aanpassing gedaan aan de bank ik weer naar eindhoven weer 20 km op en neer.Prima bank besteld krijg telefoon wanneer hij bezorgd word. Bij de eerste geleverde bank had ik op advies van leenbakker er protectcare bij gekocht voor een totaal bedrag dat ligt rond de 30 euro.In overleg met de bedrijfsleider overeen gekomen dat dit voor deze bank ook word vergoed.Word vandaag 18-8-2011 de nieuwe bank geleverd maar zonder de beloofde protectcare.Ik leenbakker gebeld klopt de protectcare ligt klaar kan ik zo komen halen (+/- 20 km)ik voorgesteld om het te laten opsturen of te laten brengen want ik kan de weg naar de leenbakker onderhand dromen.Nee dat ging niet ik mocht blij zijn dat hij dit er bij had geregeld.Dus nu kan ik weer naar de leenbakker om mijn protectcare op te halen.Dus nu zit ik al op ongeveer 80 km op en neer leenbakker om de problemen opgelost te krijgen,plus de tijd die ik er mee kwijt ben .Heb er ook een keer vrij voor moeten nemen om de lattenbodem op te halen omdat anders mijn zoontje sávonds nergens kon slapen.

Nu heb ik zelf een hoop tijd(dus geld)er inzitten.
Plus een hoop Km .(Fijn met de huidige brandstof prijzen).
Een tegemoedkoming in de kosten die ik gemaakt heb met het telkens op en neer rijden vind ik niet meer dan logisch.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door indigo1