Klacht: Bed kapot na 2 weken

op 24 juli 2017 over Mister Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 15 mei heb ik deze mail gestuurd na misterbed.nl:
Wij hebben een paar weken geleden een halfhoogslaper bij Misterbed gekocht. Nu is er vandaag al een lange witte plank van het raamwerk gebroken. Graag zouden wij hiervoor een nieuwe witte lange plank krijgen (die niet zo snel breekt). Door de gebroken plank lijkt het bed op dit moment helaas niet veilig. Met vriendelijke groet, Claudia Parolin

Misterbed.nl had aangegeven dat ik foto´s moest sturen.Dit heb ik gedaan op 18 mei, sindsdien (bijna twee maanden geleden) heb ik niets meer gehoord van Misterbed. Het voor ons dure bed is helaas nog steeds kapot.

Gewenste Oplossing:

ALs het kapote deel van het bed opnieuw geleverd wordt, of nadat het bed teruggenomen wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door meclaudiame