Klacht: Bed gekocht en betaald, maar word voorlopig niet geleverd

op 07 februari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben een complete boxspring gekocht op 29-12-2018 bij Jysk in Sliedrecht.
Dit bed moest gelijk afgerekend worden wat wij ook gedaan hebben tevens is ons toen verteld dat de levertijd ongeveer 2 a 3 weken zou zijn , op de bon staat een verwachte leverdatum van 10-01-2019.
Ook hebben wij gekozen voor de optie om hem te laten bezorgen a 32,50euro te betalen bij levering.
2 weken geleden heeft mijn vrouw er maar eens een belletje aan gewaagd omdat we helemaal niets meer hadden vernomen van de winkel en er ook nog geen bed afgeleverd is.
Dit is een heel merkwaardig telefoontje geworden, er is geen enkele vorm van excuses aangeboden , sterker nog het komt er op neer dat het bed nog niet eens besteld is en dat dat zomaar nog een paar maanden kan duren omdat ze pas gaan bestellen als er voldoende verkocht zijn ivm transportkosten.
Mijn vrouw heeft toen ook verteld dat ze dat hadden moeten vertellen toen we het bed kochtten omdat we dat dan nooit hadden gedaan.
Immers hebben wij helemaal niets te maken met de manier waarop Jysk koopwaar besteld dan wel transporteerd, zeker niet als dit niet van tevoren gemeld word.
Dikke misleiding op zijn minst !

-Excuses voor de gang van zaken en transparantie in de toekomst voor alle klanten.
-Alsnog levering van het bed maar dan wel zeer snel (binnen 2 weken)
-Bezorgingskosten voor rekening van Jysk alszijnde excuses

-Bovenstaande niet mogelijk, dan geld terug brengen aan de deurovermaken.
en niet zoals verkoopster telefonisch liet weten dat wij maar naar de winkel moeten komen om het geld te halen. Als dit namelijk niet opgelost word naar wens dan wens ik nooit meer in een Jysk winkel te komen, ook niet om mijn geld op te halen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 08 februari 2019 om 13:50 geantwoord

Geachte heer Wuijsser,
Wat vervelend dat u zo lang moet wachten op uw bestelde boxspring. Uiteraard is dat niet wat u van onze service mag verwachten. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de manager van de winkel in Sliedrecht. Deze zal vervolgens hierover contact met u opnemen.

Uiteraard gaan wij dit op een juiste manier voor u oplossen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Elisa
Klantenservice JYSK

Alle klachten die gemeld zijn door avermaassamsung