Mijn Klacht:
Ze hebben me bedrogen toen ik een Samsung-tablet voor mijn zoon kocht. Ze verzekerden me dat er een garantie van één jaar op zat als er iets met het scherm zou gebeuren, en toen het kapot ging, ondanks de aanwezigheid van een beschermer voor het apparaat, informeerde ik Ze namen het apparaat mee en vroegen me te wachten met de reparatie ervan. Ik vroeg hen of ze de reparatieprijs wilden accepteren. Ik wilde niet, maar ze verzekerden me dat het aan jou zou worden teruggegeven. Het is gratis als je dat niet doet.’ de prijs bevalt me niet. Na een lange tijd stuurden ze me een reparatie-e-mail die hoger was dan de prijs. Als ik akkoord ga met het retourneren, betaal ik ongeveer € 50. Het is een truc om het apparaat te stelen. Ik voel me verraden en bedrogen door Ik zal nooit meer iets in deze winkel kopen.
Gewenste Oplossing:
Ik heb de tablet van mijn zoon weer teruggegeven, hij is erg verdrietig
