Klacht: BCC

MOHSEN ALFY op 04 oktober 2023 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ze hebben me bedrogen toen ik een Samsung-tablet voor mijn zoon kocht. Ze verzekerden me dat er een garantie van één jaar op zat als er iets met het scherm zou gebeuren, en toen het kapot ging, ondanks de aanwezigheid van een beschermer voor het apparaat, informeerde ik Ze namen het apparaat mee en vroegen me te wachten met de reparatie ervan. Ik vroeg hen of ze de reparatieprijs wilden accepteren. Ik wilde niet, maar ze verzekerden me dat het aan jou zou worden teruggegeven. Het is gratis als je dat niet doet.’ de prijs bevalt me ​​niet. Na een lange tijd stuurden ze me een reparatie-e-mail die hoger was dan de prijs. Als ik akkoord ga met het retourneren, betaal ik ongeveer € 50. Het is een truc om het apparaat te stelen. Ik voel me verraden en bedrogen door Ik zal nooit meer iets in deze winkel kopen.

Ik heb de tablet van mijn zoon weer teruggegeven, hij is erg verdrietig

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 oktober 2023 om 14:40 geantwoord

Beste Mohsen Alfy,

Je geeft aan dat er een toezegging door de winkel is gedaan.
Om deze reden hebben we de winkel verzoct om contact metjou over deze kwestie op te nemen.

Excuses voor het ongemak.

Team BCC

Alle klachten die gemeld zijn door MOHSEN ALFY