Klacht: Afleveren en plaatsen wasmachine

op 14 juni 2019 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

201906 001824047 is ons ordernummer van BCC betreffende het plaatsen van een wasmachine op zolder. De service van BCC zou zijn dat de wasmachine op zolder geplaatst en aangesloten zou worden op donderdag 13 juni. De 2 medewerkers hielden het na 2 keer proberen voor gezien, de chauffeur ging er van door naar de auto en de andere medewerker vroeg aan mijn vrouw en nu? De wasmachine is neergezet in de gang voor de slaapkamer en mijn vrouw heeft maar betaald. Mijn vrouw heeft 2 keer aangegeven hoe ze de machine naar boven zouden kunnen tillen maar helaas, daar stond de machine dan en de medewerkers gingen er vandoor zonder een sorry of zoiets. Ik ben met 2 collegaas naar ons huis gereden en wij hebben de machine op zolder geplaatst en aangesloten wat dus eigenlijk BCC zou hebben moeten doen volgens pakbon.

Ik ben tevreden als onze kosten wat bestaat uit uurloon, heen en weer rijden van werk naar huis en andersom en een vergoeding van BCC. Dit alles zou rond de 200 euro moete liggen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 18 juni 2019 om 10:00 geantwoord

Goedemorgen heer Zwol,

U heeft inmiddels een e-mail ontvangen:

Beste heer Zwol,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft niet akkoord te gaan met mijn aanbod van een giftcard.

De giftcard heb ik uit coulance aangeboden

Ik heb navraag over de bezorging gedaan. De bezorgers vonden dat de spiraaltrap te moeilijke bochten had om normaal de wasmachine te kunnen tillen. Het apparaat zou boven hun hoofd getild moeten worden. Dit levert een gevaarlijke situatie op. De Arbo-regels verbieden dit dan ook. De bezorgers kunnen aan deze situatie niets doen. Om die reden ga ik niet in op uw voorstel om €200,00 te vergoeden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u verder nog vragen verneem ik dat graag.

Marlies

Team Customer Care

Heeft op 18 juni 2019 om 14:46 geantwoord

Ik mis in dit verhaal het asociaal gedrag van de chauffeur richting mijn vrouw en het laten staan van de wasmachine voor de ingang van de slaapkamer!!!!! Ik heb aangegeven in de winkel dat ik een spiraaltrap heb richting zolder, geen probleem voor onze bezorgers werd er verteld!!!! Ook is er door de medewerkers geen andere oplossing aangeboden dan te vertrekken en de wasmachine te laten staan. Ik ben zeer teleurgesteld in uw antwoord.

Reactie van de melder van de klacht norman1970

4 weken geleden - Vandaag gebed door vriendelijke mevrouw van customer care van bcc met een luisterend oor, bcc heeft excuus aangeboden en gaat een giftcard opsturen zand erover en klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door norman1970