Klacht: Behuizing besteld via WWW.BB-STYLE.NL en helemaal niets ontvangen!!

op 15 juni 2011 over BB-style in de categorie Telecomwinkels

Ook ik heb via www.bb-style.nl een nieuwe behuizing voor mijn bb besteld, maar niets ontvangen. Ik heb dit gedaan op 10 juni 2011 rond 10:00 en via i-deal betaald! Vervolgens heb ik ze een e-mail verstuurd met daarin de vraag wanneer ik ‘m kan verwachten ivm pinksteren. Hij/zij heeft mij gegarandeerd dat ik ‘m de volgende dag (zaterdag) zou ontvangen. Vrijdagmiddag (dus de dag dat ik ‘m heb besteld) kreeg ik een automatische e-mail dat mijn bestelling is verzonden, maar een minuut later kreeg ik weer een e-mail dat het weer in behandeling staat. Vervolgens log ik me in op de site en staat er dat het niet meer op voorraad is en dat het begin deze week zou worden verstuurd. Ik heb ze al 3x een e-mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen. Je kan ze ook niet bellen, want er staat geen telefoonnr. op de site. Ik heb ze inmiddels weer gemaild dat ik mijn geld terug wil. Misschien trek ik iets te vroeg aan de bel, maar heb er geen vertrouwen in en nu ik een andere klacht heb gelezen al helemaal niet.

Geld terug of deze week nog mijn behuizing ontvangen.

Bericht van iszabel

8 jaren geleden - Is het inmiddels opgelost? Ik zit met hetzelfde probleem! Ik heb nog niet eens een e-mail ontvangen ter bevestiging!

Alle klachten die gemeld zijn door xaviera