Klacht: Bauknecht kwaliteit na de overname whirlpool zeer slecht

op 14 september 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Helaas heb ik niet eerst de moeite genomen om Bauknecht te googlen, dit had me hoop ellende kunnen besparen. Wij hebben een bauknecht wamachine zon smalle gekocht, 2 jaar en 4 mnd. terug, Het ding roest en stinkt , Roesten doet hij bij de klep boven waar het scharnier zit , En stinken doet hij omdat hij zo zuinig met water staat afgesteld dat al het vuil niet goed wordt weggespoeld, Ik had vertrouwen in het merk Bauknecht als zijnde een Duits product wat vroeger kwaliteit was, Heden goedkope chinese troep waar je veels te veel voor betaald en met een zeer slechte nazorg want eenmaal 2 jr. en EEN dag oud dan laat Whirlpool je vallen als een baksteen. Mensen kijk uit voor deze dure rommel !

het product voldoet totaal niet aan de verwachtingen, de naam Bauknecht heeft niets meer met Bauknecht van vroeger te maken na de overname van Whirlpool ergens 2013

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johan1975