Klacht: batterij vervangen duurt veel langer dan gezegd

op 07 oktober 2011 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Op 3 september jl. ging ik naar de Siebel juwelierswinkel in Gouda om de batterij van mijn Fossil horloge te laten vervangen. Omdat het horloge nog in de garantieperiode zat, zou dat gratis gebeuren werd bij aankoop verteld. Het bleek echter niet mogelijk om gelijk in de winkel de batterij te vervangen. Ook de mevrouw daar (net als in de vorige klacht omschreven) kon dat vanaf mijn pols zien, zonder dat het horloge omgedraaid werd (!). Het horloge moest opgestuurd worden naar de leverancier; ik zou drie weken moeten wachten voordat het terug zou zijn in Gouda. Begin deze week (omdat het toen vier weken geleden was) heb ik gebeld naar Siebel in Gouda om te vragen of m’n horloge er al was. Ik was die dag in Gouda en wilde hem dan gelijk ophalen. Ik werd echter afgesnauwd en er werd mij verteld dat ik een kaartje in de bus kreeg. Er werd geen moeite genomen om even te kijken. We zijn nu weer een week verder en nog heb ik geen horloge terug. Als ik dit van tevoren allemaal had geweten, had ik ergens anders mijn batterij laten vervangen.

Plaatsing van de batterij in de winkel, zoals bij de meeste andere juweliers.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Siebel juweliers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Siebel juweliers

Heeft op 22 juli 2014 om 08:33 geantwoord

Goedemorgen dhr/mevr,
Onze oprechte excuses voor de late reactie.
Wij werken pas sinds maandag 21 juli 2014 met klacht.nl

Wij gaan er van uit dat deze klacht inmiddels al is opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dit graag via klantenservice@siebeljuweliers.nl

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Siebel Juweliers.

Alle klachten die gemeld zijn door robri