Klacht: Batterij snel leeg

op 11 juni 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Als labtop niet gebruikt wordt is hij na 3dagen nog maar 20 % geladen .Vol geladen weg gelegd.Terug geweest naar CD rom land , zeggen dat batterij goed is.Gaat om AcerAspireE-15 E5-573-52M0 is half jaar oud.

Als bij stilstand batterij niet zo snel ontlaad.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

2 weken geleden - Geachte Bert A Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

7 dagen geleden - Geachte Bert A Wij zien dat u ook contact heeft gezocht middels het web formulier op onze website, onze collega heeft hier Donderdag 15 Juni op gereageerd. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht Bert A

6 dagen geleden - Bedankt voor uw reactie, ben momenteel op vakantie en heb labtop niet bij. Heb hem opgeladen,zodra ik thuis ben zal ik u berichten,vriendelijke groet ,Bert Able

Bericht van Acer

6 dagen geleden - Geachte Bert A Hartelijk dank voor uw reactive, wij wachten uw bericht af, Prettige vakantie gewenst, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bert A