Klacht: Batterij q wanders binnen 8 uur leeg

op 27 november 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Op 20 oktober 2017 heb ik een Fossil Q eander gekocht. Nu is het zo dat de batterij binnen 8 uur compleet leeg is. En dat terwijl ik het horloge niet eens gekoppeld heb omdat de batterij dan nog sneller leeg is.

Helaas heb ik het horloge gekocht in Bataviastad bij Watch Station en voor garantie moet ik terug naar Lelystad. Blijkbaar is er geen mogelijkheid om het horloge op te sturen en ik woon er niet inde buurt. Ik kan geen contactgegevens vinden van Fossil in Nederland. Ik weet dat ze in doetinchem zitten omdat ik daar in de buurt woon. Ik ben benieuwd of er een mogelijkheid is om dit in Doetinchem te regelen zodat ik niet naar Lelystad hoef te rijden.

Omruilen van product in doetinchem

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 20 februari 2018 om 10:08 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas is uw bericht ons ontgaan maar wellicht heeft u inmiddels een oplossing gevonden? Indien dit niet het geval is, laat het ons dan gerust weten. Helaas is omruiling via Doetinchem niet mogelijk omdat wij hier enkel aansturen en geen voorraad hebben. Mochten we nog iets anders kunnen doen, neem gerust contact met ons op.
U kunt ons bereiken via customerservice@fossil.nl of 0314-799056

Alle klachten die gemeld zijn door Simone Jansen