Klacht: Onbeschofte behandeling

op 30 november 2009 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik (63jaar) zette op een nog lege toonbank waarvoor zich nog geen klant gemeld had, een zwaar pakket (Eichorn) en meldde dat ik nog even twee grote dozen uit de winkel wilde pakken. De verkoopster sommeerde mij het pakket van de toonbank te halen (service?). Ik deed dat, zette het naast de toonbank en ging de andere 2 artikelen halen. Ik plaatste ze naast het andere pakket. De verkoopster weigerde me te helpen als ik de pakketten (twv 134 euro) niet op de toonbank voor haar wilde plaatsen( service?). Ik kon de pakken onmogelijk in één keer alleen naar de auto brengen, dus vroeg ik of ik 1 van de pakketten even achter de toonbank mocht laten staan.
“Voor eigen risico”, werd mij toegevoegd (service?).
Ik had haast en pikte het, maar ik heb me wel voorgenomen nooit meer iets bij deze Bart Smit te kopen…

Alle klachten die gemeld zijn door chgvleusden