Klacht: Lok Reclames bij bart smit

op 30 november 2009 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Het gebeurt mij te vaak dat ik een mailing krijg van Bart Smit met aanbiedingen die te mooi klinken om waar te kunnen zijn, zo heb ik oude klachten van games waarvan de special edition wordt beloofd tegen een prijs van 35 euro als je hem preorder, na de release datum van de game blijkt het helaas om een fout te gaan en bedoelde Bart Smit zogenaamd een ander spel en ja, laat je die nu net niet geperoreerd hebben, niet echt vreemd natuurlijk, want niemand in Nederland wist van die Aktie af.
Of ze bieden een ps2 slim aan voor 50 euro, maar blijkt overal uitverkocht.

De reden dat ik nu een klacht neerzet is het volgende, de Bart Smit mailing van Aanbieding geldig op 26, 27 en 28, daar stond een hele mooie aanbieding bij een xbox360 voor maar 125 euro!!!!!!
Maar je raad het al deze was al uitverkocht toen ik om 9 uur in de ochtend op 26 november wou bestellen, heeft eerst al het Bart Smit personeel zelf de winkel leeg gekocht???¿¿¿¿
Ook in de winkels in Zoetermeer, den haag en leiden waren ze uitverkocht, een internet only aanbieding zogenaamd, beetje raar omdat het altijd bij het artikel staat als het een internet only aanbieding is, en dat stond er bij deze Xbox niet bij, weer een hele mooie actie van de Bart Smit, jammer dat ze het nooit kunnen nakomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crono