Klacht: Gebroken TOM-TEC Tablet

op 12 september 2011 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een uitgebreide correspondentie (vnml vanuit mijn kant) gevoerd met Bart Smit. Mijn zoon heeft nl in juli jl een tablet gekocht. Tijdens het afsluiten van een programma op het touch screen brak spontaan het scherm. Het tablet is goed door hem gebruikt dus er is volgens mij sprake van een fabricagefout.
Bart Smit doet niets, geeft aan dat dit niet onder de garantie valt en wil nergens meer over praten. Wil het product ook niet onderzoeken. Een mail en een brief naar de directeur Thomas Smit leidt ook nergens toe, hij antwoordt simpelweg niet. Tot overmaat van ramp is Bart Smit slechts aangesloten bij een geschillencommissie thuiswinkelorganisaties, die alleen bemiddelt in geval van online aangeschafte artikelen. Wij hebben dit tablet in de winkel gekocht.
Er rest ons niets anders dan de publiciteit zoeken of naar de rechter gaan maar wie doet dit voor een bedrag van € 99,-? Ik vind het schandalig dat dit bedrijf zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
Ik hoor graag van u. Uiteraard kan ik u alle correspondentie toezenden

Gewenste Oplossing:

Reparatie of vervanging van het product

Alle klachten die gemeld zijn door margriet68