Klacht: Bar slechte service

op 14 maart 2017 over plattetv.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Na de aankoop van een Tv met Soundbar begonnen eerst de problemen met levering,toen eindelijk alles geregeld was bleek na 2 weken de subwoofer kapot maar ipv deze netjes om te wisselen moet ik hem opsturen en dan word die ter reparatie naar Samsung gestuurd,heb ook Samsung zelf gebeld en die betreuren de hele situatie,dit mag niet gebeuren en de Subwoofer zou in hun ogen gewoon netjes omgeruild moeten worden.
Mijn advies,geef een klein beetje meer uit en bespaar jezelf deze ellende,koop bij een zaak met een degelijke klantenservice!!!

Gewoon omruilen zoals Samsung zelf ook aangeeft,product is tenslotte pas 2 weken in gebruik!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over plattetv.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar plattetv.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over plattetv.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van plattetv.nl

6 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaringen! Omdat wij niet actief waren op Klacht.nl hebben wij uw klacht via deze weg niet in behandeling genomen. Wij gaan er vanuit dat uw klacht inmiddels naar wens is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Tim Servicemanager PlatteTV.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Benzelluf