Klacht: Bankstel zit nu al voor geen meter

op 01 augustus 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In week 51/52 2015 konden wij na 16 weken onze banken ophalen. Nu na 5 maanden zit de bank al voor geen meter meer. Hij is doorgezakt en je voelt hem alle kanten op gaan als je er op zit. What a waste of money.
Wij zijn nu alweer toe aan een nieuwe bank!

Gewenste Oplossing:

Volledige geld bedrag retour, deze bank kan regelrecht naar de stort of worden opgehaald door Seats and Sofa\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Deze klacht is nog niet opgelost hoor. Niet eerder dan dat wij het geld retour hebben ontvangen.

Bericht van Seats and Sofas

3 maanden geleden - Geachte Debbie Van de Streek, wij hebben begrepen dat er contact met is is opgenomen voor een oplossing. Met vriendelijke groet,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 oktober 2016 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Debbie Van de Streek,

wij hebben begrepen dat er contact met is is opgenomen voor een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie en Robert