Klacht: Bankstel More Royal-tevreden klant

op 09 juni 2016 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

geen

Bankstel More Royal (Walnoot).
Eind oktober 2015 hebben wij bij Goossens in Utrecht een 2,5 en 3 zits bankstel besteld.
We hadden toen al besloten om een andere bank bij een andere winkel te bestellen.
Maar vooraf toch weer bij Goossens naar binnen gegaan en daar weer de banken bekeken.
We zagen daar het bankstel More Royal en eigenlijk vonden we het model en vooral de uitstraling van het leer mooier dan de bank die we eigenlijk wilde kopen.
Het bankstel was behoorlijk duurder dan die we wilden kopen.
We werden toen door een aardige mevrouw geholpen, die tevens op alle onze vragen antwoord gaf.
Om te kijken of de kleur paste bij onze plavuizen, werd de stoel vanaf de 1e verdieping naar buiten gebracht, zodat we deze ook bij daglicht konden beoordelen.
Alles was goed. Ook de uitstraling van het bedrijf kwam professioneel over.
Bleef alleen het prijsverschil over, maar na wat onderhandelen met de filiaalmanager besloten we toch de bank op dezelfde dag te bestellen.
We kregen van hem zelfs een fles wijn mee om het te vieren.
Na de aankoop reden we enthousiast naar huis.
Voor die tijd was Goossens niet bij ons bekend.
's Avonds keek ik bij reviews op internet en zag bij klacht.nl een aantal klachten staan.
Toen werden we toch onzeker en de volgende dag heb ik direct contakt opgenomen met de filiaalhouder.
Die heeft mij toen uitgenodigd en heeft in dat lange, doch zeer prettig gesprek, alle twijfels over de aanschaf weggenomen en waar nodig op mijn verzoek het aankoopcontrakt aangepast, o.a. met de garantievoorwaarden.
Na uitstel op ons verzoek werd de bank in februari 2016 geleverd.
De levering was professioneel; c.f. afspraak en alles goed verpakt met dekens om beschadiging te voorkomen.
Wij hebben de bank nu 4 maanden en deze ziet er nog als nieuw uit.
Tot op heden zijn wij zeer tevreden over de levering m.b.t. service en kwaliteit.
Achteraf bleek dat als je goed kijkt naar de reviews op klachten.nl er een aantal al van een aantal jaren geleden waren, er een aantal waren van 1 persoon en het vaak ging over levertijden in het verleden.
Natuurlijk waren er ook nog een paar andere relevante klachten, doch dit waren er maar een paar; bij welke grote onderneming is dit vanwege de vele leveringen niet het geval?
Wij kunnen in ieder geval een positieve review geven.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap Weesp