Klacht: Bankstel gekocht.veel mankementen

op 08 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Dit jaar een duur bankstel gekocht .van 3500 euro zittinge helemaal gekreukt.zakt ver door. is een stofeerder geweest heeft wat schuimrubber er onder gestopt moest daar 45 euro voor betalen.is niks beter geworden.email gestuurd maar geen gehoor.wllden hebben dat ik het bankstel bij hun terug bracht .maar ik kan het bankstel niet uit huis krijgen omdat ik in een apartement woon .ik heb het met een vracht auto tuis laten komen met een lift die het via het balkon naar binnen bracht .en dat is best duur. ik vind dat de fabriek thuis moet komen kijken.maar daar begint Seats and Sofa niet aan die willen hebben dat ik het naar hun breng.groeten en alvast bedankt dit zijn een paar fotos maar is nu nog veel erger geworden

Ik wil hebben dat ze of een nieuw bankstel geven of keurig gemaakt .gratis natuurlijk

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 september 2016 om 11:22 geantwoord

Geachte Marty van Mierlo,
Wij sturen de klachtmelding door naar het filiaal van aankoop,
voor een gepaste oplossing.

Heeft op 26 september 2016 om 13:54 geantwoord

Er is noch niks opgelost .hebben wel gebeld en gezecht dat het keurig opgelost zal worden .niets meer gehoord.ik zit nog met dat kloten bankstel.

Alle klachten die gemeld zijn door marty9mier